Viber

Messenger

Зворотній зв'язок
Сховати

Доставка і оплата - Ideyka TM

Доставка і оплата під час воєнного стану!

НАРАЗІ ДОСТУПНА ОПЛАТА КАРТКОЮ "Є-ПІДТРИМКА"

Нова пошта

 

При оформленні замовлення на нашому сайті доставка здійснюється через перевізника «Нова пошта». Відправка замовлення в населені пункти України здійснюється з понеділка по п'ятницю, ЛИШЕ у працюючі відділення Нової пошти протягом 3-х робочих днів після 100% оплати інтернет-замовлення. Термін доставки - 5-7 днів.

При відправці замовлень Новою поштою автоматично діє послуга "автоповернення відправлення". Послуга передбачає автоматичне повернення відправлення, яке зберігалося в відділенні отримувача протягом 5-ти робочих днів і не було забрано.

Вартість доставки за тарифами перевізника. https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify .

Актуальна мапа працюючих відділень 

Оплата: 

  • Оплата через WayForPay

WayForPay - це онлайн-сервіс з оплатою через банківські картки платіжні системи VISA і MasterCard. Доступні методи платежу: Приват 24, термінал. Комісія за рахунок платника.

  • Оплата на картку ПриватБанку

Реквізити для оплати надсилаються смс-повідомленням після підтвердження наявності товару із замовлення.

  • Післяплата (накладенний платіж)

Оплата замовлення одержувачем під час отримання посилки.

Самовивіз м. Дніпро

 

Самовивіз працює з ПОНЕДІЛКА по П'ЯТНИЦЮ з 10:00 до 15:00.
 
Забрати замовлення можна за адресою вул. Князя Ярослава Мудрого (кол. Ленінградська) 68 ЛИШЕ за попереднім замовленням. Вхід з боку Ленінградської (поруч Світ матраців) в "Південна прохідна концерн Весна". На фасаді будівлі є вивіска "Ідейка". Далі покажчики підкажуть вам шлях на 4 поверх. Замовлення можна отримати ЛИШЕ після смс з підтвердженням про оплату.

Оплата: 

  • Оплата через WayForPay

WayForPay - це онлайн-сервіс з оплатою через банківські картки платіжні системи VISA і MasterCard. Доступні методи платежу: Приват 24, термінал. Комісія за рахунок платника.

  • Оплата на картку ПриватБанку

Реквізити для оплати надсилаються смс-повідомленням після підтвердження наявності товару із замовлення.

 

Готівкового розрахунку немає.

 

 

Увага! Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні!
 

У разі виявлення неповної комплектації або пошкоджень, Ви маєте право не оплачувати ДОСТАВКУ і відмовитися від отримання ТОВАРУ, склавши Акт (Претензію).

Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.
Виникли питання? Зв'яжіться з нами! Ми допоможемо!